Rewiew: AIM- White System Οδοντόκρεμα



Γειά σας κορίτσια !
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά :)

Το σημερινό μου post θα είναι ένα rewiew για μια οδοντόκρεμα !
Όλη μας θέλουμε να έχουμε κάτασπρα δόντια έτσι ; Μα δεν είναι και τόσο εύκολο! Πρώτα πρέπει να έχεις συνηθίσει να  βουρτσίζεις τα δόντια σου 2 φορές την ημέρα και πολύ καλά ( Σύντομα μπορεί να σας κάνω ένα post γιαυτό). Επειδή όμως κάθε άνθρωπος έχει το δικό της χρώμα στα δόντια μπορεί να
 βουρτσίζει τα δόντια του 2-3 φορές την ημέρα και να μην έχει άσπρα δόντια. Επίσης εάν ένας άνθρωπος πίνει πολύ καφέ και καπνίζει πρέπει να δίνει πάρα πολύ σημασία στην στοματική της υγιεινή και να προσπαθήσει να μειώνει τα σχετικά.  Σήμερα λοιπόν θα κάνω ένα αναλυτικό rewiew για την οδοντόκρεμα  "White System" από την μάρκα ΑΙΜ.



Όπως βλέπετε και στης εικόνες έχει μια κανονική συσκευασία σαν τοις όλες άλλες. Έχει στο πίσω μέρος της συσκευασίες πληροφορίες και στο πλάι μία test λευκότητας την οποία την κόβεται και ελέγχεται κάθε φορά που βουρτσίζεται  τα δόντια σας μπροστά στο καθρέφτη για να δείτε την αλλαγή. Πάνω στη συσκευασία του προιόντος γράφει ότι μετά από  μια συστηματική χρήση του , θα δείτε αλλαγές από 10-15 ημέρες. 

Η δική μου γνώμη για αυτήν την οδοντόκρεμα :

Αυτή η οδοντόκρεμα ασπρίζει πιο πολύ σε σχέση με της άλλες οδοντόκρεμες και μάλιστα μπορώ να πω ότι είναι και το καλύτερο από αυτές που έχω δοκιμάσει..Έχει μια πολύ ωραία μυρωδιά που μυρίζει μέντα και μία σχετικά ευχάριστη γεύση. Κάνει την δουλειά του πολύ καλά και αξίζει πολύ τα λεφτά της. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα διότι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη και νομίζω πως αν και μου αρέσει να δοκιμάζω συχνά νέα πράγματα, θα αγοράζω αυτό το προιόν  συ-νέ-χι-α! 

Πληροφορίες:  
Η οδοντόκρεμα είναι 75ml. και έχει 12 μήνες διάρκεια. Κάνει γύρω στα 3 με 4 ευρώ, μπορείτε να το βρείτε στα σουπερμάρκετ και παντού αλλού !   


Μην ξεχάσετε να γίνεται μέλη του blog μου και μην ξεχάσετε να μου πείτε την δική σας γνώμη στα σχόλια εάν την έχετε ή εάν θα το παίρνατε. Επίσης μπορείτε να μου ρωτήσετε ότι σχετικά ερωτήσεις έχετε με αυτό το post.

Φιλάκια πολλά :* :*






No Response to "Rewiew: AIM- White System Οδοντόκρεμα"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2009 MyPinkWorld All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes