Rewiew: Gerard's- PITA OIL

Γειά σας κορίτσια !
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά :)

Το σημερινό μου post θα είναι ένα rewiew πάλι για ένα λάδι μαλλιών! 
Το καλοκαίρι όλη μας πάμε θάλασσα ή επειδή έχει πολύ ζέστη δεν ασχολούμαστε πολύ με τη περιποίηση των μαλλιών μας. ΛΑΘΟΣ! Το καλοκαίρι ειδικά κατά την γνώμη μου πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερα με τα μαλλιά μας γιατί κανένας μας δεν θέλει πιστεύω να έχει  φθαρμένα ή απεριποίητα μαλλιά. Εγώ συνήθως όταν αρχίζει να κάνει ζέστη ο καιρός κάνω πολύ ξηροδερμία δεν ξέρω εάν αυτό ισχύει και σε εσάς;  Βέβαια φέτος  δεν απευθύνετε και μόνο στον ήλιο αλλά σε ένα σαμπουάν που είχα δοκιμάσει πρόσφατα. Τέλος πάντων να αρχίσω το νέο μου post το οποίο όπως σας είπα και πιο πάνω θα είναι σχετική με ένα λαδάκι μαλλιών που βοηθάει στην ξηροδερμία και μάλιστα εάν χρησιμοποιηθεί 3 αμπούλες μπορεί και να το σταματήσει εντελώς εάν αυτό βέβαια δεν βασίζεται σε μια αρρώστια. Λοιπόν το προϊόν μας είναι η  " PITA OIL "από την εταιρία Gerard's.
Είναι στην ουσία μια αμπούλα τριχωτού κεφαλής που την  χρησιμοποιείτε  πριν λούσετε τα μαλλιά σας. Είναι από μια μάρκα που δεν είναι και πολύ γνωστά στην Ελλάδα και είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί εκτός και αν κυκλοφορεί στα φαρμακεία ( θα σας έχω στο τέλος του post link στο οποίο μπορείτε να το αγοράσετε ). Εμένα μου δόθηκε ευκαιρία να το δοκιμάσω χάρη σε μια κουτί ομορφιάς. 

Περιγραφή του προιόντος και πληροφορίες για την χρήση της:

Εγώ το χρησιμοποίησα έτσι όπως λέει σε όλο το τριχωτό της κεφαλής μου. Έπειτα έκανα ένα κότσο και περίμενα 15-20 λεπτά ( ίσως και μερικά λεπτά παραπάνω ). 

Το αποτέλεσμα:
Το αποτέλεσμα; ήτανε εντυπωσιακό διότι είχε φύγει το 90% η ξηροδερμία και είχα ενθουσιαστεί. Μέχρι 3 μέρες μετά από το λούσιμο δεν παρατήρησα μια αλλαγή στα μαλλιά μου δεν είχα πιτυρίδα μονάχα λίγη λιπαρότητα. Επειδή όμως ήθελα να δω τι κάνει στην πραγματικότητα δεν έλουσα  τα μαλλιά μου για 5-6 μέρες. Σήμερα την 6η μέρα και έχω πολύ πιτυρίδα όμως πιο λίγη από όση είχα πριν να χρησιμοποιήσω αυτό το προϊόν.

Το αποτέλεσμα πριν και μετά τη χρήση του PITA OIL: 

Η δική μου γνώμη για αυτό το λαδάκι:
Είναι ένα προϊόν το οποίο στην αρχή με ενθουσίασε αλλά και στο τέλος με  στενοχώρησε λιγάκι. Αλλά αυτό πιστεύω πως βασίζεται στην μόνο μια χρήση μου γιατί στο site που μπήκα έγραφε αποτέλεσμα σε 3 χρήσεις οπότε πρέπει να το δοκιμάσω άλλες 2 φορές για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη. Έχει μια ωραία συσκευασία γυάλινη που δεν σπάει εύκολα. Η μυρωδιά της δεν θα πω ψέματα μου μύρισε ψάρι και είναι πολύ έντονο αλλά  ευτυχώς φεύγει με το λούσιμο. Δεν αφήνει την ρίζα λιπαρή τουλάχιστον σε εμένα δεν άφησε ( έπλυνα 3 φορές τα μαλλιά μου ). Το προτείνω γιατί πιστεύω πως κάνει αρκετή δουλειά. Όση έχετε λίγη ή ελάχιστη ξηροδερμία σας προτείνω να αγοράσετε 1 αμπούλα ή 2 για καλύτερα αποτελέσματα. Όση έχετε πολύ ξηροδερμία να αγοράσετε 3 αμπούλες για καλύτερο αποτέλεσμα.

Η τιμή της,και που μπορείτε να την βρείτε; 
Η τιμή της 1 αμπούλας κοστίζει 8 € και είναι 8ml. ( σε σχέση με της τιμές άλλες νομίζω ότι συμφέρει )
Μπορείτε να το αγοράσετε πατώντας εδώ: Gerard's PITA OIL

Μην ξεχάσετε να γίνεται μέλη του blog μου και μην ξεχάσετε να μου πείτε την δική σας γνώμη στα σχόλια εάν την έχετε ή εάν θα το παίρνατε. Επίσης μπορείτε να μου ρωτήσετε ότι σχετικά ερωτήσεις έχετε με αυτό το post.

Φιλάκια πολλά :* :*

No Response to "Rewiew: Gerard's- PITA OIL"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2009 MyPinkWorld All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes