Rewiew: Listerine - Cool Citrus στοματικό διάλυμα

Γειά σας κορίτσια !
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά :)


Το σημερινό μου post θα είναι ένα mini rewiew για ένα προϊόν που είναι πολύ σημαντικό και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην στοματική μας υγιεινή. Λοιπόν, θα σας κάνω ένα rewiew για το '' Cool Citrus '' από την Listerine. Η Listerine ως μια μάρκα είναι πολύ διάσημη και λιγάκι ακριβή πάντως τα προϊόντα της είναι σε άριστη ποιότητα . 
Το στοματικό διάλυμα που έχω εγώ είναι με γεύση πορτοκάλι και λεμόνι με λίγα λόγια αυτό που έχει πορτοκαλί χρώμα.



Η δική μου γνώμη για αυτό το προϊόν και πληροφορίες:
Πρώτα από όλα είναι μια μάρκα που την αγαπώ γιατί πραγματικά έχει πολύ ωραία προϊόντα και όπως σας είπα είναι σε άριστης ποιότητας. Είναι πολύ ακουστά και μπορεί να βρεθεί πολύ εύκολα. Το συγκεκριμένο στοματικό διάλυμα έχει την γεύση που πρέπει. Ούτε σας καίει ούτε είναι σαν ένα χυμό. Έχει πολύ ευχάριστη και γλυκιά γεύση που θέλετε να το κρατήσετε με της ώρες στο στόμα σας.Η μυρωδιά της είναι σαν τα κλασσικά στοματικά διαλύματα της Listerine και μου αρέσει πολύ.   Το δικό μου είναι σε συσκευασία των 250ml. και έκανε γύρω στης 4.5 με 5 €. Είμαι πολύ ευχαριστημένη και σας το προτείνω να το δοκιμάσετε έστω και μια φορά.

Μην ξεχάσετε να γίνεται μέλη του blog μου και μην ξεχάσετε να μου πείτε την δική σας γνώμη στα σχόλια εάν την έχετε ή εάν θα το παίρνατε. Επίσης μπορείτε να μου ρωτήσετε ότι σχετικά ερωτήσεις έχετε με αυτό το post.

Φιλάκια πολλά :* :*








No Response to "Rewiew: Listerine - Cool Citrus στοματικό διάλυμα "

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2009 MyPinkWorld All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes