Rewiew:L'oreal Paris- Extraordinary Oil


Γειά σας κορίτσια !
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά :)

Το σημερινό μου post θα είναι ένα rewiew για ένα λάδι μαλλιών!
Πιστεύω πως όλη μας λίγο πολύ ξέρουμε από τα λάδια μαλλιών που τελευταία έχουνε γίνει πολύ ακουστά.Θα μιλήσω για ένα λάδι το οποίο διαφημίζεται πολύ και λέγεται " Extraordinary Oil " από τη L'oreal Paris.
Το λαδάκι είναι σε γυάλινη συσκευασία και πολύ προσεγμένα ετοιμασμένη:




Περιέχει έξι εκχυλίσματα πολύτιμων λουλουδιών και δίνει:
Ευεργετική ζωντάνια    9/10
Απαλό άγγιγμα             8/10
Μεταξένιο φινίρισμα    8/10


Είναι για πολλαπλή χρήση που καθένας μπορεί να το χρησιμοποιήσει όπως θέλει και βολευτεί χάρη στην ανάλαφρη υφή της.



Πώς εφαρμόζεται;
Βήμα 1ο: Χωρίστε τα μαλλιά σας από τη μέση,
Βήμα 2ο: Βάλτε λίγες σταγόνες στο χέρι σας,
Βήμα 3ο: Περάστε το σε όλο το μήκος μαλλιών εκτός από την ρίζα.

Η δική μου γνώμη για αυτό το λάδι:
Πραγματικά μπορώ να πω ότι έχει μια τέλεια συσκευασία γυάλινη και προσεγμένη που κάνει το λάδι πολύ πολύτιμο. Εχει μία τέλεια υφή που δεν βαραίνει τα μαλλιά και τα κάνει πολύ ανάλαφρα.Δίνει μια πολύ  εντυπωσιακή λάμψη αλλά παράλληλα μαλακώνει τα μαλλιά. Η μυρωδιά της αν και δεν μου αρέσει πολύ είναι αρκετά συμπαθητική. Θα σας το πρότεινα ανεπιφύλακτα διότη κάνει το 90% που λέει. Για να έχω μια καλύτερη άποψη το δοκίμασα και στης φίλες μου που με το που δοκίμασαν είπαν ότι θα πάρουν και αυτοί. Εχει δύο είδη με χρυσό καπάκι και με κόκκινο καπάκι.
Το χρυσό καπάκι το οποίο είναι για κανονικά μαλλιά.
Το κόκκινο καπάκι για βαμμένα μαλλιά.
Είναι ένα λαδάκι το οποίο είναι για όλους τους τύπους μαλλιών.
Συσκευασία με 100 ml. με την τιμή 9.99€
Μπορείτε να τα βρείτε σε όλα τα σούπερ μάρκετ, στα Hondos Center και σε όλα τα μαγαζιά που πουλάνε καλλυντικά και προιόντα περιποίησης.

Το πρίν και μετά στα μαλλιά μιας φίλης μου:



Μην ξεχάσετε να γίνεται μέλη του blog μου και μην ξεχάσετε να μου πείτε την δική σας γνώμη στα σχόλια εάν την έχετε ή εάν θα το παίρνατε. Επίσης μπορείτε να μου ρωτήσετε ότι σχετικά ερωτήσεις έχετε με αυτό το post.

Φιλάκια πολλά :* :*




No Response to "Rewiew:L'oreal Paris- Extraordinary Oil"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2009 MyPinkWorld All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes